Returnarea produselor

 

Se aplica conform Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.

Politica de retur se aplica doar in cazul clientilor persoane fizice. Pentru clientii persoane juridice, politica de retur este valabila doar in cazul unor defecte de fabricatie.
Daraqua isi rezerva dreptul de a refuza returul produsului in cazul in care au loc anumite abuzuri.
Daraqua poate percepe o taxa pentru readucerea la starea de nou a produsului returnat in cazul in care acesta prezinta deteriorari sau urme de uzura.

Clientul are obligatia sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Produsul poate fi returnat doar daca este in conditii perfecte de functionare, inclusiv ambalajul, accesoriile si documentele in original (factura si certificat de garantie).

Returnarea este influentata de starea produsului, astfel:

1) sistemul de filtrare a fost pus in functiune (legat la sursa de apa): in acest caz, din suma totala se va scadea valoarea consumabilelor. Odata folosite, consumabilele nu mai pot fi readuse la starea lor initiala. Preturile consumabilelor sunt cele afisate pe site.

2) sistemul de filtrare nu a fost pus in functiune (legat la sursa de apa): in acest caz se returneaza suma integrala facturata.

Taxele de transport pentru returnarea produsului vor fi suportate de client.

Contravaloarea produsului returnat se restituie catre client prin transfer bancar in maxim 30 de zile de la intrarea in posesie a acestuia.

Cheltuielile de returnare, comisionele bancare si valoarea consumabilelor folosite vor fi suportate de cumparatar si se vor scadea din suma de returnat.