Scanează codul QR de pe filtrul tău și află toate informațiile despre acesta.
Suport tehnic VIDEO pe Whatsapp
Cum aleg sistemul potrivit pentru mine?
Sistemele de filtrare se aleg în funcţie de numărul de persoane care vor utiliza în mod frecvent apa purificată, sursa de apă (reţea publică sau foraj propriu – puţ, fântână) şi de presiunea apei din reţea. Consultaţi secţiunea Cum aleg produsul? pentru a identifica instantaneu cea mai potrivită variantă pentru dumneavoastră.
Cum pot comanda sistemul de purificare a apei?
Odată ce v-aţi decis asupra unui sistem (în acest scop puteţi folosi secţiunea Cum aleg produsul?), puteţi comanda sistemul prin mai multe moduri, prezentate în secţiunea Cum comand?.
Ce include preţul sistemului?
Preţurile sistemelor casnice includ: sistemul de purificare, un rezervor de stocare a apei purificate, robinetul special ce va fi instalat pe masca de chiuvetă, garanţia pentru sistem şi valoarea TVA. Prețurile sunt exprimate in lei și NU includ taxa de transport.
În ce caz trebuie montată o pompă odată cu sistemul?
Sistemele oferite de Daraqua operează la capacitatea ideală la presiuni ale apei de cel puţin 2,5 bari. Dacă presiunea apei la dumneavoastră acasă nu atinge acest nivel, va fi necesară instalarea unei pompe pentru asigurarea presiunii necesare în vederea funcţionării membranei de osmoză inversă la capacitate optimă. Pompa este alimentată electric.
În general se întâlnesc presiuni reduse la etajele superioare (etajele 3 şi 4 ale blocurilor de patru etaje; etajele 5 şi mai sus pentru blocurile cu 10 etaje), precum şi în cartierele aflate pe dealuri.
Ce consumabile sunt necesare pentru ca sistemul să funcţioneze?
Filtrele, membrana osmotică şi lampa sterilizatorului cu ultraviolete sunt singurele consumabile ale sistemului. Odată cu achiziţionarea produsului veţi primi un manual de utilizare al sistemului de filtrare. Primul set de filtre este inclus în preţul de achiziţie. Ulterior puteţi achiziţiona filtrele necesare de la Daraqua sau de pe piaţa liberă (in al doilea caz doar dupa ce sistemul iese din garanție).
Ce acoperă garanţia?
Garanţia include orice piesă de schimb ce trebuie înlocuită în perioada de garanţie in urma aparitiei unui defect de fabricatie: pompa de înaltă presiune, electrovalve, computerul de supraveghere, corpul purificatorului şi tubulatura de racord la reţeaua existentă, carcase filtre, carcasa membranei osmotice, tanc colector, tubulatura.
Consumabilele, respectiv: elementele filtrante, membrana osmotică şi lampa sterilizatorului cu ultraviolete nu intră sub incidenţa garanţiei.
De asemenea, in cazul in care sistemul de filtrare sau o componenta a acestuia trebuie sa fie verificata/schimbata la sediul furnizorului, clientul este cel care acopera cheltuielile de transport.
Cine va schimba periodic filtrele?
Puteţi schimba chiar dumneavoastră filtrele foarte simplu şi rapid, cu ajutorul cheii pe care o veţi primi odată cu sistemul achiziţionat. Dacă însă nu doriţi să vă implicaţi, Daraqua oferă serviciul de schimbare a filtrelor contra cost. Pentru detalii, vă rugăm să ne contactaţi.
Tehnicianul care instalează sistemul de filtrare poate să repare eventualele probleme ale reţelei mele de apă înainte de instalarea sistemului?
Dacă reţeaua necesită reparaţii înainte de montare (este vorba de reţeaua locală de sub chiuveta dumneavoastră), tehnicianul nostru vă va semnala problema dar din păcate NU vă poate remedia defecţiunile. Acest lucru intră în sarcina dvs.
Ce se întamplă dacă schimb filtrele la interval mai mare decât cel recomandat?
Dacă alegeţi să schimbaţi filtrele mai rar, veţi observa că apa purificată nu va mai avea parametri optimi de la instalarea sistemului (gust, miros de clor, conţinutul de săruri). Mai mult, pot fi afectate componente ale sistemului, acest lucru ducând la pierderea garanţiei.
RECOMANDARE: schimbaţi filtrele urmând instrucţiunile producătorului.
Ce se întâmplă dacă nu folosesc filtre cumpărate de la Daraqua atunci când le schimb pe cele vechi?
Neputând să ştim ce elemente filtrante folosiţi şi de unde le-aţi achiziţionat, nu ne putem asuma responsabilitatea în acest caz; în consecinţă veţi pierde garanţia.
RECOMANDARE: schimbaţi filtrele vechi cu unele noi, recomandate de producător.
Ce soluţii oferiţi pentru locuinţele unde sursa de apă este puţul sau fântâna?
In primul rând, clienţii care ne solicită soluţii în acest caz trebuie să îşi facă o analiză a apei din aceste surse, la un laborator specializat în testarea apei. După primirea rezultatului analizei vom putea să recomandăm unul din produsele noastre.
Unde se montează sistemul?
Sistemul de filtrare se montează sub chiuvetă sau pe suprafata de lucru, in functie de model. Elementul vizibil va fi robinetul special, care va fi montat pe masca de chiuvetă şi care va fi sursa dumneavoastră de apă purificată. În cazuri excepţionale, în care spaţiul de sub chiuvetă nu este disponibil, vă recomandăm sistemele Compacte.
Cât timp durează instalarea sistemului?
Dacă reţeaua dumneavoastră nu prezintă defecţiuni ce trebuie remediate înainte de instalare, montarea sistemului durează în jur de 50-70 de minute, în funcţie de complexitatea lucrării.
Dacă aveţi alte întrebări, vă rugăm să contactaţi centrul de relaţii cu clienţii prin e-mail la vanzari@daraqua.ro, tehnic@daraqua.ro sau la telefon 0264 257 037 (L-V între orele 10.00 – 17.00).
Autoritatea Nationala Pentru Protectia Consumatorilor: www.anpc.gov.ro